Thursday 19 March 2009

感触

身边的人都问起:“你大学今年第几年啦?”
我回:“Final year 了,时间过的实在快啊!”
他们又问:“毕业后想留下来请PR吗?”
我回:“没, 我毕业后就回去!”

讲着讲着心里酸溜溜的。悉尼这地方有太多美好回忆。 教会,团契,大学,housemates, ,还有我一班很要好很‘麻吉’(E对这有意见?!!haha)的crime-partners,真的好不舍得他们哦!

唉,那种心里的感触真的无法用文字得体的表达,我想千言万语真的不需要太花俏,只要我们心知就足够了。珍惜~~~~

P/s: 在悉尼四年了, 就连Blue Mountain 都还没去叻!pai-seh pai-seh *^_^*

D.E.F.G Yeah!!!
原本的EFG
在Bondi Beach 搞怪时摄!
珍惜和你一起的事奉 Dorcas and thanks for listening and sharing, Kath.
团契有你们真好!很高心认识你 哦 Jess

5 comments:

Dorcas said...

how do you know? May be you'll stay here!!
By the way, I might not make it 8:30, prob have to be 9 or 9:15. Is that OK?

Anonymous said...

我不麻吉,我是靓女。
被讲很难服侍,可能是因为整天吵着要吃东风螺,又或者是因为有大的冰淇淋不吃偏要吃小的。
偶尔不知自己要做什么,然后会很自然的去Star Point。做么会酱的?
很高兴自己比对方吃得更多你煮的菜肴,哇哈哈哈!
然后..没有然后,因为我们的友谊永无结束,所以还不知道接下来会发生什么事。我只知道那些一定会是很愉快疯狂的事。

Chai Lim Grace said...

(Dorcas) okay =P let me know when you are coming!

Chai Lim Grace said...

Star Point 有美女嘛!!!

jesselyn said...

wah... so proud to see on board :) man! who knnoes u might stay down.. all of my frenz left sydney.. i feel lonely again =(

Must say hello!

Can't believe my last post was 5 years ago! 5 years, so many things has changed,  a lot of things has happened and so much to share! I r...